Наложете текстурата в/у окото и променете на Vivid Light.
Image > Mode > Grayscale > Don't Flatten .
Отидете в Image > Mode > RGB > Don't Flatten
. Вземете гума и на слоя с текстурата изтрийте сомо окото:
Създайте нов слой и изменете режима на "color." С помощта на elliptical marguee tool селектирайте окото и вземете и инструмент polygon tool,задръжте Alt премахнете тази част на селекцията която излиза извън окото. Променете цвета foreground color на светло-оранжев , а цвета за background colorна по-тъмно оранжев. Залейте вашата селекция с радиален градиент.
Увеличете изображението с помощта на Zoom tool .Трябва да сте на "цветния слой" ,селектирайте тъмната част от окото и го премахнете с Delete. Сега се върнете на оригиналния слой Image > Adjustments > Brightness Contrast
Задръжте CTRL кликнете на "цветния слой", . Създайте над него нов слой (ще направим отражение в окото). http://www.sxc.hu/photo/671723
Отворете снимка с предполагаемото отражение.. Отделете го с помощта на
CTRL+A, след това копирайте CTRL+С , отидете на колажа и натиснете
Edit
> Paste Into
Създайте нов слой и преместете снимката с листата на него. Изменяйте ,
трансформирайте размера на снимката така , че да се допълват взаимно на перспектива и удобна позиция.
Променете режима на Hard Light
Вземете гума с мека четка и голям размер и изтрийте част на картината от дясната страна.
Пак вземете гума с малък размер и изтрийте зоната около очите .. ако е останало от зеленина, както е показано по-долу.
Следващата стъпка - да се направи част от каменна стена, с лози по-видими.
Отидете в Image > Adjust > Hue Saturation и намалете наситеноста леко. Вземете инструмент burn tool и
в най-горната лента с меню, промяна на настройките
Range на highlights.
Вам нужно затемнить те участки фото, которые бы добавили глубины
работе. Затъмнете долните ъгли и към лявата страна на окото.
Селектирайте пеперудата и я поставете върху колажа. Трансформирайте пеперудата,изменете размера й по ваша преценка...
Вземете burn tool изатъмнете пеперудата , придайте й реалистична сянка. Ctrl+ клик
на слоя с пеперудата , за да премахнете селекцията.Създайте нов слой под слоя с пеперудата (Ctrl + D) .Отидете в Filter > Blur > Gaussian Blur . Преместете слоя точно под слоя с пеперудата, както е показано по-долу:
Да преминем към създаването на каменна отломка ...Намерете си подходящ участък,като този:
Селектирайте го и го изрежете на нов слой с
помощта на CTRL+J. Под него създайте нов слой и го залейте с черен
цвят. дублирайте този слой. Трябва да получите два слоя с черна
отломка и слой с оригиналната отломка. Слейте двата горни слоя
(оригиналната отломка и черна отломка) Преместете малко надолу тези
два слоя и отидете в Edit > Transform > Rotate, както е показано долу.Отидете на долния слой черна отломка. Filter > Blur > Gaussian blur .
Вземете dodge tool осветете горната част на отломката и затъмнете основата с burn tool.
Резултат:
Може да направите няколко отломки.
Слейте всички слоеве и подобрете контраста.
Краен резултат:
Екипът на PSWORLD Ви благодари за проявения интерес!
Призоваваме Ви да оставяте своите коментари за публикуваните уроци и новости.Пишете ни за Вашите проблеми и успехи в усвояването на Фотошоп. Публикувайте резултатите от Вашите опити. Така ще ни помогнете да се развиваме в правилната посока!
--------------------