1:Направете нов документ -350px x 350px и го запълнете с черен цвят.
2: Направете нов слой , именувайте го "Small" и го запълнете отново с черен цвят. Отидете в filter > noise > add noise и направете следните настройки: 3: Сега отидете в image > adjustments > brightness / contrast. Променете brightnest на -30 и contrast на 75. 4: Дублирайте слой "small" и именувайте дубликата на "big". Отидете в image > adjustments > brightness / contrast. Променете brightnest на -100 и contrast на 50. 5: НатиснетеCtrl + T за да отворите free transform. Задръжте shift и плъзнете, за да увеличите слой "big" около два пъти по-голям от размера на слой "small" . 6: Натиснете Ctrl + I за слой "big" . Сега натиснете Ctrl + L за да отворите levels. Направете настройките:
7: Натиснете пак Ctrl + I . Сега натиснете Ctrl + T и намалете големината на слой "big" така ,че да е малко по-голям от слой "small" . Променете layer mode за слой "large" на screen. Сега отидете в edit > transform > flip vertical. src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> 8: Вземете eraser tool, използвайте която четка искате стиг атя да не е замъглена и с големина 20px . Започнете да триете парчета от всеки слой на случаен принцип. 9: Вземете clone stamp tool, изберете crisp brush, променете на screen и започнете клонирането, докато не се получи основния облик на вашия starscape: 10: дублирайте този слой и го именувайте "glow". Отидете в filter > blur > gaussian blur с radius на 7. Натиснете Ok после променете слой "glow" на linear dodge. Сега отидете в image > adjustments > color balance и си поиграйте с цветовете докато получите желания от вас цвят. Аз направих тези настройки 0, 0, +80. 11: Направете нов слой , запълнете го с черо и променете layer mode на linear dodge. Отидете в filter > render > lens flare. Дублирате и resize на този слой колкото пъти искате.
Краен резултат:
Превод:psworld Източник:tuthq.com
|