|
|
Потготовка:
Ще ни трябват четирите изображения,които виждате вляво.
Натиснете ТУК за да изтеглите небулата. Натиснете ТУК за да изтеглите снимките на планетите.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 1 - Setting Up Background:
Направете нов документ с размери 750×550 pixels.
Намерете Red Nebula и го поставете на документа.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 2 - Позиция на планетите:
Ще са ни нужни голяма и малка планета.
Кръстете малката планета Planet 1,а голямата Planet 2.
Разположете ги както е показано на картинката вляво.(това става като натиснете CTRL+T и птемествате планетите)
|
|
|
|
|
|
Стъпка 3 - Нагласяне на цветовете:
Направете нов слой (под 2-та слоя с планетите) и натиснете Ctrl+U.
Поставете отметка на Colorize - 24 за Hue, 50 за Saturation и 0 за Lightness.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 4a - Експлозия:
Направете нов слой и го кръстете Yellow Flame.
Нагласете foreground цвят #F7F61C използвайте мека четка и оцветете "мястото на сблъсъка" на слоя Planet 1.
Вземете Smudge tool, и "издърпайте" към краищата до получаване на ефекта като на картинката вляво.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 4b - Експлозия:
Вземете Eraser tool и нагласете на Brush а типа на Dry Brush.
Изтрийте ъглите на Yellow Flame.
|
|
|
|
|
|
Step 4c - Creating Explosion:
Направете нов слой и го кръстете Orange Flame.
За foreground използвайте #FE9005. Повторете стъпки 4a и 4b.
Отидете на Filter > Blur > Gaussian Blur с радиус 5px.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 4d :
Направете нов слой с име White Flame.
За foreground вземете #FFFFFF. Повторете стъпки - 4a, 4b.
Отидете на Filter > Blur > Gaussian Blur aс radius - 3px.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 4e - :
Сменете Blend Mode на Orange Flame на Hard Light.
Десен клик в/у слоя White Flame и избирате
Blending Option. Активирайте Outer Glow и сменете Blend Mode на Screen, цвят #F9F900, нагласете на 5px и Size на 20px. Останалото не се пипа.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 5a:
Направете нов слой с име Cracks.
Вземете мека четка и с цвят #FFFFFF, и нарисувайте няколко криви линии на малката планета.(както на лявата картинка)
|
|
|
|
|
|
Стъпка 5b :
Десен клик в/у слоя Cracks и избирате Blending Options.
Активирайте Outer Glow сменете Blend
Mode на Linear Dodge (Add), Opacity на 100%, цвят #FFFFBE, Spread - 0 и Size - 7px. Останалите настройки не се променят.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 6a :
Направете нов слой с име Flare.
Запълнете с цвят- #000000. Отидете на Filter > Render > Lens Flare. Нагласете lens type на
50-300mm .
|
|
|
|
|
|
Стъпка:
Оразметере слоя Flare layer с Free Transform tool.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 6c:
Сменете Blend Mode на Flare layer на Screen.
Дублирайте слоя Flare layer и сменете
Blend Mode на Color Dodge. Дублирайте новия слой(който току шо дублирахте).
|
|
|
|
|
|
Стъпка 7a :
Направете нов слой с име Glow Bits.
За foreground вземете #FFFFFF и с мека четка оцветете точките около огъня.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 7b :
Дублирайте Glow Bits слоя.
Със Smudge tool, направете "опашки" на всички точки.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 8a:
Да добаим малко камъни.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 8b :
Дублирайте слоя с камъните .
Отидете на Filter > Blur > Motion Blur. Нагласете Angle на 0 и Distance на 180px.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 8c :
Отидете на Edit > Transform > Distort t.
Десен клик в/у слоя със камъка и избирате Blending Options.
Отивате на Gradient Overlay с
Blend Mode - Multiply, Opacity - 100%, Gradient - Black,White, Scale и Angle зависят от големината на скалата.
|
|
|
|
|
|
Стъпка 8d:
Активирайте Outer Glow с Blend
Mode - Overlay, Opacity - 100%, Noise - 0 , Color - #FFFFFF, Spread - 0 и Size - 20px.
Активирайте и Inner Glow с Blend
Mode - Normal, Opacity - 60%, Noise - 0 , Color - #000000, Spread - 0 и Size - 25px.
|
|
|
|
|